clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر خودرو
event
1401/07/24
edit
کد خبر : 31,383

تحویل پیتزای ایتالیایی با خودروی برقی آلمانی!

rate_review
221 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 16 ثانیه
در حالی که ایتالیایی‌ها به ساخت خودروهای نقلی معروف هستند و از طرفی ایتالیا مهد اصلی پیدایش پیتزاست، یک شرکت آلمانی اخیراً از یک خودروی الکتریکی کوچک و جمع و جور مخصوص حمل پیتزا رونمایی کرده است.

descriptionتوضیحات بیشتر

به گزارش عصر آی.سی.تی، شرکت آلمانی «Electric Brands» تولیدکننده خودروهای برقی در آلمان یک خودروی کوچک حمل و تحویل پیتزا را تولید و رونمایی کرده است.

این خودروی بسیار کوچک و بامزه که با عنوان «Evetta» شناخته می‌شود، شبیه دکمه‌ای گرد است که جعبه‌ای را برای نگهداری پیتزا در پشت خود حمل می‌کند.

شرکت Electric Brands این خودرو را در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل (IAA) در آلمان به نمایش گذاشت در حالی که به رنگ‌های قرمز، سفید و سبز مشابه با پرچم ایتالیا تزیین شده بود.

Evetta2

همانطور که گفته شد فضای حمل بار اختصاصی برای نگهداری باکس‌های پیتزا در پشت خودرو قرار دارد و یکی از المان‌های غیرعادی در طراحی آن نبود دستگیره‌های درب است.

با این حال قسمت جلویی این خودروی برقی عملاً نقش درب را ایفا می‌کند که به پهلو باز می‌شود، دقیقاً مشابه با خودروی ایتالیایی کوچک دیگری با عنوان میکرولینو (Microlino).

شرکت آلمانی جزئیات و مشخصات خودروی برقی تحویل پیتزای Evetta را در پست‌های اجتماعی خود منتشر نکرده است. اما گفته می‌شود این محصول در دو گزینه تجاری و غیرتجاری موجود است.

Evetta3

مدل غیرتجاری این خودروی برقی دارای حداکثر ظرفیت باری 16.2 کیلووات ساعت است که به آن اجازه می‌دهد تا مسافت 234 کیلومتر را با هر بار شارژ طی کند. اگر خودروی تحویل پیتزا نیز دارای خصوصیات مشابهی باشد در این صورت این خودرو باید تواند همه خدمات تحویل خود را در داخل شهر انجام دهد.

فروش این خودرو با قیمت حدود 19 هزار دلار قرار است از تابستان 2023 آغاز شود.

منبع: موتور وان

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.