clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر خودرو
event
1398/07/11
edit
کد خبر : 13,851

یک میلیارد پوند برای حمایت از خودروهای دوستدار محیط زیست

rate_review
249 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 25 ثانیه

create ثمره مرادرضا

حزب محافظه کار انگلیس متعهد به پرداخت یک میلیارد پوند به منظور حمایت از خودروهای دوستدار محیط زیست شدند.

descriptionتوضیحات بیشتر

حزب محافظه کار انگلستان به رهبری Boris Johnson قول هایی مبنی بر حمایت از هدف country’s net zero 2050 ( هدف خالص صفر تا سال 2050) شامل یک میلیارد سرمایه گذاری به منظور حمایت از رشد صنعت خودروسازی دوستدار محیط زیست داده است.

ترزا می، نخست وزیر اسبق در ماه ژوئن و قبل از تغییر سمت خود اعلام کرد؛ بسته جدید سیاست ها و وعده ها شامل طیف گسترده ای از بخش ها از جمله حمل ونقل، مسکن، انرژی و طبیعت تمرکز داشته و تعهد محافظه کاران برای دستیابی به پروژه ( هدف خالص صفر تا سال 2050) را قطعی می کند.

این بسته همچنین شامل وعده ای مبنی بر کاشت حداکثر یک میلیون درخت تا سال 2024 با هدف توسعه فضای سبز جدید در سراسر کشور و  استاندارد خانه های آینده برای توسعه خانه های سبزتر  ( دوست دار محیط زیست ) است.

بسته مذکور حتی شامل سرمایه گذاری در بخش علمی انگلیس با تعهد به ساخت نیروگاه جدید تا سال 2040 است. ( با سرمایه گذاری 220 میلیون پوند )

با این حال شاید قابل توجه ترین خبر، سرمایه گذاری 1 میلیارد پوندی (1.82 میلیارد دلار) در صنعت خودروسازی کشور باشد تا بر رشد خودروهای دوستدار محیط زیست و متعاقبا کاهش انتشار گازهای گل خانه ای در بخش حمل و نقل جاده ای متمرکز شود.

این یک میلیارد پوند با هدف اطمینان از این موضوع که صنعت خودروسازی انگلستان در خط مقدم فناوریهای سبز و پیشرفته باقی خواهد ماند، به علاوه حفظ جایگاه انگلیس به عنوان رهبر جهانی در فن آوری حمل و نقل و نوآوری در نظر گرفته شده است.

 سرمایه گذاری مذکور در ساخت فن آوری های کلیدی اتومبیل سبز مانند باتری، موتور الکتریکی، درایو و سلول های سوخت هیدروژن به همراه زنجیره های تامین مواد و همچنین مواد مورد نیاز آنها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع:thedriven.io

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.