clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر خودرو
event
1398/07/09
edit
کد خبر : 13,763

مسیریاب تسلا پیشرو نوآوری

rate_review
233 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 20 ثانیه

create ثمره مرادرض

مسیریاب اتوماتیک تسلا برنده جایزه نوآوری خودروهای مجهز به اینترنت ( Connected Car) آلمان شد.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی،  تسلا برنده جایزه معتبر نوآوری خودروهای مجهز به اینترنت ( Connected Car) آلمان در سال 2019 شد. این مسیریاب در اتومبیل های الکتریکی و در حالت اتوماتیک به عنوان بهترین راه حل خلاقانه در کنگره carIT امسال فرانکفورت شناخته شد.

مسیریاب تسلا در حالت اتوماتیک،به منظور دستیابی به جایزه CCI در سال جاری قابلیت های پیشرفته دستیار راننده را مغلوب کرد. طبق گزارش سایت رسمی carIT، سایر نامزدهای دریافت جایزه CCI، شامل دستیار پشتیبان BMW، مانیتورهای دیجیتال نمای جانبیLexus’، دستیار هدایت گر و مسیریاب ترافیک Audi، واقعیت افزوده ردیاب AR در خودرو Mercedes-Benz بودند که در نهایت هر ویژگی توسط  هیات داوران متخصص ارزیابی شد.

جایزه CCI بر اساس نتایج بررسی نوآوری خودروهای متصل به اینترنت اهدا می شود، تجزیه و تحلیل سالیانه که  عملکرد و قدرت نوآوری خودروسازان در زمینه اتصال این وسایل نقلیه و سرویس های قابل استفاده در زمان حرکت را مورد ارزیابی قرار می دهد. این مطالعه همچنین قدرت بازار و نوآوری های خدمات مربوطه در هر شرکت را در نظر می گیرد.

مطمئنا، مسیریاب تسلا در حالت اتوماتیک، پیشرفته ترین ویژگی راهنمای راننده تا به امروز است که توسط این شرکت ارائه شده و به وسایل نقیله این امکان را می دهد تا یک بزرگراه کامل را بر روی نقشه رویت کرده و همچنین به جاده های ارتباطی ورودی و جاده های ارتباطی خروجی دسترسی داشته باشد.

مسیریابی در حالت اتوماتیک در حال حاضر در چندین منطقه از جمله بازارهای کلیدی مانند ایالات متحده و اروپا در دسترس است. این ویژگی که در وسایل نقلیه مدل های اس، ایکس  قابل استفاده است، در بین صاحبان خودروهای چینی بسیار مورد توجه قرار گرفته زیرا این خودروها راهی راحت تر و ایمن تر برای سفر به بزرگراه ها پیدا کرده اند.

منبع:teslarati.com

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.