clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر خودرو
event
1398/07/09
edit
کد خبر : 13,752

بازگشت مرسدس بنز به سال 1901

rate_review
177 کلمه - زمان مطالعه: 0 دقیقه و 58 ثانیه

create ثمره مرادرضا

آخرین خودرو مفهومی مرسدس با فناوری پیشرفته بازگشتی به سال 1901 دارد.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی،  بسیاری از اتومبیل های مفهومی مرسدس کاملاً متمرکز بر آینده هستند ، اما جدیدترین نمونه آن حتی در حالی که قصد دارد به جلو حرکت کند، در واقع برگشتی به گذشته است.

این خودروساز مطرح با تکیه بسیار زیاد بر فناوری مدرن ، از یک خودروی مفهومی Vision Mercedes Simplex پرده برداری کرده است که با الهام گرفتن از خودروی مرسدس  PS 35 و  با عنوان "اولین ماشین مدرن" ، رونمایی می شود. فقدان موتور بنزینی واقعاً کمترین موضوع  متعجب کننده در این خودرو مفهومی است. از طرفی کابین و جلوی خودرو نیز از بخش های عجیب  آن است.

پنجره مشبک با صفحه نمایش سه بعدی جایگزین شده است که هر دو آرم پرشکوه مرسدس را به نمایش می گذارند و حتی مهمتر از آن، ظاهر جالب خودرو است. در ضمن کابین خودرو نیز دارای ظاهری مینی مالیستی است و شباهتی به خودروهای اولیه داشته که این امکان را در زمان رانندگی به شما می دهد تا حس نوستالوژیکی داشته باشید.

بعید به نظر می رسد که  خودرو مفهومی مرسدس " Simplex" را ببینید، چرا که این خودرو حتی فاقد شیشه جلو است، چه برسد به تجهیزات مورد نیاز برای رسیدن به استانداردهای ایمنی  خودروهای مدرن امروزی.

 تولید این خودرو مهفومی بیشتر به منظور به نمایش گذاشتن چگونگی دستیابی مرسدس با الهام از خودروهای اولیه و بدون سلب آسایش از موجودات و انسان ها بوده است.

منبع:engadget.com

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.