clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر خودرو
event
1398/07/08
edit
کد خبر : 13,645

تولید اولین خودرو کاملا الکتریکی پورشه

rate_review
226 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 18 ثانیه

create ثمره مرادرضا

Taycan اولین خودرو تمام الکتریکی پورشه که رقیبی برای تسلا محسوب می شود به بازار عرضه شد.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی،  طی 10 سال، تسلا از شرکتی با یک خودرو تبدیل به خودروسازی بزرگ شد که با پورشه مقایسه می شود و این موضوع کمی عجیب به نظر می رسد.

پورشه اولین خودروی کاملا الکتریکی خود به نام Taycan را رسما عرضه کرد. این خودرو دقیقا همان محصولی است که از پورشه انتظار می رفت و همواره با خودروهای تسلا مقایسه می شد. شما عناوین اختصاص داده شده به این خودرو را حتما شنیده اید: "قاتل تسلا" و ...

این خودروساز آلمانی کمی پیش تر چند سواری نمایشی از خودروهای خود را در نروژ در معرض دید عموم قرار داد که تاکنون ناظران زیادی را تحت تاثیر قرار داده است وگرنه در مورد مدل Taycan ساخت پورشه دچار تردید می شدند.

آنها همچنین کاری که انتظار می رفت را انجام داده اند؛ تسلا را به عنوان پیشرو و رقیب اصلی Taycan شرکت پورشه معرفی کرده اند.

نام این ماشین ریشه اروپایی-آسیایی داشته و به معنای اسب جوان پر جنب و جوش است.

مدیرعامل شرکت پورشه پیش تر اعلام کرده بود که خودروی تمام الکتریکی این شرکت قوی و قابل اعتماد بوده  و قادر است به طور مدام فاصله های زیادی را بپیماید.

کانسپت Taycan بر روی پلتفرم اختصاصی خود با نام J1 قرار گرفته و درست شبیه به آنچه در تسلا وجود دارد است البته به علاوه یک باتری لیتیوم یونی که آن را بر روی یک صفحه بین دو محور متصل می کند.

Taycan با دو باتری، یکی حدود 80 کیلووات در ساعت و دیگری 95 کیلووات در ساعت عرضه خواهد شد. اگر خواهان قدرت بیشتر اسب بخار هستید باید ظرفیت بزرگتر را اتنخاب کنید.

باید افزود که این خودرو دارای سیستم شارژ سریع 800 وات بوده که با 4 دقیقه شارژ، 60 دقیقه زمان برای رانندگی را تضمین می کند.

 منبع:businessinsider.com

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.