clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
library_books
عصر خبر
event
1402/12/23
edit
کد خبر : 34,774

حمایت همراه اول از طرح‌های توسعه فناوری‌های تجهیزات رادیویی نسل جدید

rate_review
183 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 0 ثانیه
همراه اول برای حمایت از طرح‌های توسعه فناوری‌های تجهیزات رادیویی نسل جدید فراخوان داد.

descriptionتوضیحات بیشتر

به گزارش سرویس پایش خبر عصر آی سی تی، فراخوان حمایت از طرح های توسعه فناوری های تجهیزات رادیویی نسل جدید (ترنج) توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اعلام شد.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همراهی ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اقدام به جذب و حمایت از طرح های فناورانه در حوزه توسعه فناوری های تجهیزات رادیویی نسل جدید کرده است.

این فراخوان به منظور پاسخگویی اثربخش به نیازهای فناورانه در زیست بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات، افزایش عمق بومی سازی در توسعه و تولید زیرساخت های حیاتی و گلوگاهی در لایه دسترسی شبکه، غلبه بر محدودیت های تحریمی، ایجاد زمینه های استقلال و اقتدار در توسعه شبکه ملی اطلاعات و همچنین رونق کسب و کارهای مرتبط در سطح ملی اعلام شده است.

مخاطبین این فراخوان شرکت های فعال دانش بنیان و توانمندی هستند که دارای طرح‌ پیشنهادی با هدف رسیدن به سطح بلوغ فناوری ۴ به بالا بوده و تمرکز فراخوان از جهت موضوعی بر تجهیزات رادیویی در باند موج میلیمتری است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح تا ۳۱ فروردین ۱۴۰3 به نشانی اینترنتی https://mcino.ir مراجعه کنند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.