clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر خبر
event
1398/04/17
edit
کد خبر : 11,301
بدون تایید دولت آمریکا؛

اپراتورهای انگلیس با هواوی همکاری خواهند کرد

rate_review
196 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 4 ثانیه
اپراتورهای تلفن همراه بریتانیا از طریق همکاری با شرکت هواوی چین هشدار امنیتی در این مورد را نادیده می گیرند.

descriptionتوضیحات بیشتر

به گزارش عصر آی سی تی، اخیرا شرکت های بریتانیایی اعلام کرده اند که از فناوری 5G چین برای راه اندازی شبکه جدید موبایل استفاده خواهند کرد.

هواوی در حال توسعه شبکه های 5G برای همه چهار اپراتور بزرگ تلفن همراه در بریتانیا است، اگرچه دولت هنوز تأیید نکرده است که شرکت فناوری بحث برانگیز چینی اجازه ساخت نسل بعدی زیرساخت های بی سیم را خواهد داشت یا خیر.

این افشاگری موجب تشدید تنش بین انگلیس و آمریکا شده است. آمریکا پیش از این اعلام کرده بود دولت چین می‌تواند از تجهیزات هواوی برای جاسوسی در سایر کشورها و شرکت ها استفاده کند.

شواهد نشان می دهد که هواوی درحال ساخت شبکه های 5G در شش شهر انگلستان است که ودافون، شرکت چندملیتی مخابراتی بریتانیا در آن‌ها فعالیت می کند.

تصمیم اپراتورهای انگلیس برای استفاده از هواوی در بخش های غیر هسته ای شبکه های خود (اساسا سیستم های رادیویی که امکان ارتباط بی سیم را فراهم می کنند ) یک نوع قمار برای اپراتورهای مخابراتی به حساب می آید زیرا ممکن است به دلیل تحریم های دولتی (در مورد کمپانی های چینی که تکنولوژی 5G را ارائه می دهند) متحمل هزینه های زیادی شوند.

گفته شده که در صورت وضع محدودیت برای هواوی، انگلستان 18 تا 24 ماه از دسترسی گسترده به شبکه 5G عقب می افتد و این اتفاق خسارت 4.5 تا 6.8 میلیارد یورویی به همراه خواهد داشت.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.