clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر بازار
event
1401/06/03
edit
کد خبر : 31,022

سبقت شیائومی از اپل در بازار گوشی‌های هوشمند اروپا

rate_review
188 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 1 ثانیه
شیائومی در گزارش جدید خود مربوط به سه ماهه دوم سال 2022 مدعی شد که در بازار گوشی‌های هوشمند اروپا از اپل سبقت گرفته است.

descriptionتوضیحات بیشتر

به گزارش عصر آی.سی.تی، این شرکت چینی ادعا کرد با پیشی گرفتن از اپل در اروپا پس از سامسونگ به دومین برند برتر تولیدکننده گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

شیائومی می‌گوید 21.7 درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند اروپا را در فصل دوم سال جاری تصاحب کرده است.

همچنین شیائومی اظهار داشت که طی این مدت توانسته است سهم خود در بازار خاورمیانه، اروپا، آمریکای‌لاتین، جنوب‌شرقی آسیا و آفریقا را درمقایسه ‌با فصل اول سال جاری افزایش دهد.

شیائومی ادعا کرد که طی مدت مذکور 39.1 میلیون گوشی هوشمند در بازارهای بین‌المللی فروخته که ۱٫۵ درصد نسبت به فصل نخست 2022 افزایش نشان می‌دهد.

شیائومی در بیانیه‌ای مطبوعاتی ضمن اشاره به وضعیت نابسامان بازار موبایل در سراسر دنیا می‌گوید در حال بهبود جایگاهش در بازارهای جهانی است و توانسته در سال‌های اخیر سهم بازار خود را افزایش دهد.

به گزارش زومیت در ۵۵ بازار جهانی، شیائومی همچنان پایین‌تر از اپل است و در بین سه برند برتر تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند دیده می‌شود. همچنین در ۶۷ بازار دنیا، شیائومی در بین ۵ برند برتر قرار دارد.

براساس این گزارش تحریم هواوی فرصت مناسبی دراختیار شیائومی قرار داد تا با یکی از خوش‌نام‌ترین برندهای حوزه‌ی تصویربرداری، یعنی لایکا، وارد همکاری شود.

این شرکت نخستین گوشی مجهز به لنز لایکا، یعنی شیائومی S12 اولترا را ماه گذشته رونمایی کرد.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.