clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر بازار
event
1399/08/05
edit
کد خبر : 23,894
با رویکرد توانمندسازی اکوسیستم فناوری

«بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوا» آنلاین برپا می شود

rate_review
203 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 11 ثانیه
بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوا با محور ارائه کاربردی‌ترین آموزش‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ و آماده‌سازی افراد برای جذب در شرکت‌ها برگزار می شود.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، آشنایی با دیجیتال مارکتینگ رکن مهمی برای جذب دانش بنیان ها و شرکت های خلاق در بازار بوده و براین اساس رویداد فناورانه «بوتکمپ آنلاین دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوا» با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 28 آبان‌ماه آغاز شده و تا سه روز ادامه می‌یابد.

«بوتکمپ آنلاین دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوا» رویدادی فناورانه است که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال  هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس معاونت علمی، ستاد اقتصاد دیجیتال و توسط آکادمی دانشکار برگزار می‌شود و شعار آن استخدام با طعم یادگیری است.

طبق آمارهای جهانی، دیجیتال مارکتینگ در بین 10 شغل پرتقاضا از سوی کارفرمایان قرار دارد. شغلی که به دلیل آنلاین شدن بسیاری از فرآیندها، جایگاه بسیار مهمی در فروش و بازاریابی شرکت‌ها پیدا کرده است. به همین دلیل آموزش کاربردی آن به علاقه‌مندان و فعالان این حوزه یکی از ضرورت‌هایی است که به برگزاری رویدادی فناورانه منجر شده است.

این دوره با هدف ارائه کاربردی‌ترین آموزش‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ و آماده‌سازی افراد برای جذب در شرکت‌ها توسط آکادمی دانشکار برگزار می‌شود. در این بوتکمپ بیش از 170 ساعت آموزش کاربردی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و مهارت‌های نرم مورد نیاز، به شرکت کنندگان داده می‌شود.

فعالان اکوسیستم فناوری و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.