clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر ارتباطات
event
1402/11/10
edit
کد خبر : 34,548

هدایای ایرانسل به مناسبت دهه فجر

rate_review
145 کلمه - زمان مطالعه: 0 دقیقه و 49 ثانیه
ایرانسل به مناسبت چهل‌ و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هدایای ویژه‌ای، شامل بسته اینترنت هدیه ۴۵ گیگابایتی و مکالمه هدیه ایرانسلی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، هدیه بسته اینترنت و مکالمه ایرانسلی را به مشترکان دائمی و اعتباری خود ارائه کرده است.

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و تکان دادن گوشی تلفن‌همراه، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۴۵ گیگابایتی با اعتبار ۲۴ ساعت، امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۴۵۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی روزهای دهه فجر، یک بار امکان دریافت آن را دارد.

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقه ادامه آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهه فجر، قابل فعال‌سازی و استفاده است و تا پایان روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، اعتبار دارد. مکالمه هدیه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.




منبع: ایتنا

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.