clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر ارتباطات
event
1402/09/29
edit
کد خبر : 34,268

هدایای ویژه یلدایی ایرانسل اعلام شد

rate_review
201 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 10 ثانیه
ایرانسل به مناسبت یلدای ۱۴۰۲، هدایای ویژه خود را اعلام کرد. این هدایا شامل ۴۰ دقیقه مکالمه هدیه پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی و امکان دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت همراه است.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی،  ایرانیان در شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال، بر اساس یک سنت تاریخی، گرد هم می‌آیند و از حال هم با خبر می‌شوند تا آغاز نور و گرما و حرکت به سمت بهار را جشن بگیرند. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امسال هم مانند سال‌های گذشته، با هدف تسهیل ارتباطات دیجیتال بین خانواده‌ها حتی از فاصله‌های دور، هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته است.

مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی، پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی همان مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. استفاده از این هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* یا از طریق مراجعه به بخش پیشنهادها در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من امکان‌پذیر است.

این طرح، از بامداد ۳۰ آذر تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۲، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

علاوه بر هدیه مکالمه، ایرانسل مانند سال‌های قبل، در بخش «تکان شگفت‌انگیز» سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، برای مشترکان خود هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته است. در روزهای ۳۰ آذر و اول دی ۱۴۰۲، تکان شگفت‌انگیز ایرانسل‌من، به ۱۴۰۲ کاربر مشترک اینترنت همراه، ۴۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند از بامداد ۳۰ آذر تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۲، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و تکان‌دادن گوشی همراه، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه ۴۰ گیگابایتی امتحان کنند. اعتبار این بسته، ۲۴ ساعت پس از زمان فعال‌سازی خواهد بود و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد.




منبع: ایتنا

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.