clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر نرم افزار
event
1403/02/16
edit
کد خبر : 34,951

گوگل، ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید

rate_review
167 کلمه - زمان مطالعه: 0 دقیقه و 55 ثانیه
گوگل قابلیتی آزمایشی به اپلیکیشن فون گوگل افزوده که شامل جلوه‌های صوتی است و هنگام تماس صوتی صداهای مختلف مانند دست زدن و خنده را پخش می‌کند.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، گوگل فون یک آپدیت عجیب دریافت می‌کند که ممکن است برای بسیاری از کاربران تعجب‌برانگیز باشد. یک نسخه بتا از اپ نشان می‌دهد این شرکت تصمیم دارد ایموجی‌های صوتی را بیفزاید که در حقیقت جلوه‌های صوتی است که کاربران می‌توانند هنگام تماس تلفنی پخش کنند.

این ایموجی‌های صوتی در شش دسته مختلف دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن، صدای طبل زدن و... ارائه می‌شود. کاربر هنگام تماس تلفنی می‌تواند یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر مشاهده و از طریق آن به این ایموجی‌ها دسترسی یابد.
نمی‌توان ادعا کرد این ویژگی جدید کارآمد است، اما به نظر می‌رسد کاربران آن را پسندیده‌اند. البته در بلندمدت می‌توان میزان کارآمدی این ویژگی را مشخص کرد. یک ارتقای قابل‌توجه برای این ویژگی افزودن صداهایی آپلود شده توسط خود کاربران، پیام‌های از پیش ضبط شده و گزینه تبدیل متن به صحبت کردن است.
این امر یک تجربه جالب به نظر می‌رسد و احتمالا تکامل یابد. با این وجود شرکت از کاربران خواسته تا از ایموجی‌های صوتی به‌طور مکرر در تماس با دوستان و آشنایانشان استفاده نکنند.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.