clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر شتابدهی
event
1399/12/19
edit
کد خبر : 25,923

توسعه اینترنت اشیاء محور رویداد «تریگ‌ کمپ استارتاپی»

rate_review
261 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 28 ثانیه
رویداد «تریگ‌ کمپ استارتاپی» رویدادی فناورانه با محوریت توسعه اینترنت اشیاء بوده و شناسایی تیم های برتر خلاق این حوزه را دردستور کاردارد.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی،  «تریگ‌کمپ استارتاپی» توسط شتاب‌دهنده تریگ‌آپ و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شده و قراراست نقشی موثر در توسعه کسب و کارهای حوزه اینترنت اشیا بازی کند.

شتاب‌دهنده تریگ‌آپ به عنوان میزبان این رویداد، با همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری اقتصاد دیجیتال و دیگر مجموعه‌های خصوصی، مفهوم اینترنت اشیا در حوزه‌های شهر هوشمند، ساختمان هوشمند و سلامت هوشمند را در این رویداد به چالش گذاشته است.

در رویداد یکماهه تریگ کمپ، که 5اسفندماه جاری ثبت نام آن به پایان رسیده درمرحله اول اقدام به تیم‌سازی می‌شود و سپس تیم‌ها، تحت حمایت مشاوران و منتورها، روی محصول خود تمرکز می‌کنند. در پایان دوره، تیم‌های برگزیده امکان پذیرش در شتابدهی و جذب سرمایه را دارند. ضمن اینکه برگزارکنندگان این رویداد از استارتاپ‌های منتخب، برای تامین قطعات به منظور تولید انبوه و پیش‌خرید محصولاتشان حمایت می کنند.

ایجاد بستر مناسب برای شکل‌گیری ایده‌ها، تقویت مهارت‌های بین فردی در روند تیم‌سازی، استفاده از پلتفرم‌های فنی و فروش در مسیر توسعه محصول، جذب تیم‌های برگزیده در دوره شتابدهی و سرمایه‌گذاری روی تولید انبوه محصولات تیم‌های منتخب از مزایای شرکت در این دوره فناورانه است.

این رویداد به دنبال شناسایی تیم‌های مستعد و دارای ظرفیت رشد است تا بتوانند با استفاده از این فرصت، توان و ظرفیتشان را ارتقا دهند و کسب و کاری فناورانه برای خود دست و پا کنند. رویدادی که در دو بخش آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد. مدت ثبت نام این پایان اسفندماه سال جاری است.

از مزایای ویژه رویداد، می توان به بستر مناسب برای شکل گیری ایده‌ها، تقویت مهارت‌های بین فردی در روند تیم‌سازی، استفاده از پلتفرم‌های فنی و فروش لینکپ در مسیر توسعه محصول، جذب تیم‌های برگزیده در دوره شتابدهی و سرمایه‌گذاری روی تولید انبوه محصولات تیم‌های منتخب اشاره کرد.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.