clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر تلفن همراه
event
1398/04/01
edit
کد خبر : 11,147
اپل اعلام کرد

آماده‌باش برای تعمیر گوشی‌های آیفون

rate_review
194 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 3 ثانیه
دارندگان گوشی‌های آیفون بعد از مدت‌ها، می‌توانند گوشی‌های اپل شکسته شده را در تمام فروشگاه‌های شرکت Best Buy در آمریکا تعمیر کنند.

descriptionتوضیحات بیشتر

 
به گزارش عصر آی سی تی،  کمپانی اپل و Best Buy با گسترش همکاری‌های خود، به تازگی اعلام کرده‌اند که مالکان گوشی‌های آیفون که گوشی‌هایشان دچار آسیب و شکستگی شده، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های Best Buy، آنها را تعمیر کنند. معامله بین این دو شرکت تمام 992 فروشگاه آمریکایی Best Buy را دربرمی‌گیرد که پیش از این تنها 225 فروشگاه را تحت پوشش داشت.
7600 متخصص از این شرکت مسئولیت تعمیر گوشی‌ها را بر عهده گرفته‌اند. علاوه بر این، اپل هم بخشی از تعمیرات را متقبل شده؛ این در حالی است که برخی ایالت‌های مختلف آمریکا از جمله ورمونت، ویرجینیای غربی، داکوتای شمالی و جنوبی، مونتانا و وایومینگ فاقد فروشگاه‌های اپل هستند. اپل اعلام کرده که در حال حاضر، 1800 شبکه تعمیر گوشی‌های آیفون در آمریکا وجود دارند که تعداد آنها سه برابر سه سال گذشته شده است.
اپل در سال گذشته از سوی گروه‌هایی که معتقد بودند تعمیر گوشی‌های آیفون، مشترکان را سردرگم کرده و به دلیل نبود قطعات اصلی گوشی‌ها در فروشگاه‌های اپل، از تعمیر گوشی‌ها خودداری می‌کردند. اپل تلاش کرده تا قانون تعمیر گوشی‌های آیفون را در چند ایالت آمریکا مصوب کند و طبق آن، کمپانی اپل موظف می‌شود تمام قطعات موردنیاز برای تعمیر گوشی‌‌های آیفون کاربران را تأمین کرده و از صحت روند انجام کار و کیفیت تعمیراتی که روی گوشی‌ها انجام می‌گیرد، اطمینان حاصل کند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.