clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
ویژه
library_books
عصر اینترنت
event
1398/03/29
edit
کد خبر : 11,134
تجزیه و تحلیل‌ صادرات، واردات و مصرف و نقش فناوری‌های روز دنیا بر آن

اینترنت جهانی اشیاء در بازار تأسیسات 2019

rate_review
364 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 59 ثانیه
اینترنت اشیاء به عنوان یکی از حوزه‌های جدیدی که چند سالی است در حوزه اینترنت هوشمند مطرح شده، دنیا را متحول کرده و توانسته در حوزه‌های مختلف از جمله صادرات، واردات و بازار مصرف اثرات چشمگیری را به جا گذاشته است.

descriptionتوضیحات بیشتر

 به گزارش عصر آی س تی، بنقل از  globalindustryjournal، اینترنت جهانی اشیاء در گزارش تأسیسات، جنبه‌های قابل‌ملاحظه‌ای را در بحث اینترنت اشیاء در صنعت تأسیسات شامل می‌شود که قابلیت رشد یا کاهش سوخت را در بازار حفظ می‌کند. این گزارش تحلیل‌های ارزشمندی از عوامل حیاتی مانند ابعاد بازار، سهام، حجم فروش، تقاضای تولید، ارزش بازار، درآمد و میزان رشد را دربرمی‌گیرد. این گزارش همچنین عوامل تأثیرگذاری چون اینترنت اشیاء، علم دینامیک و دیگر عناصر را مدنظر قرار داده است.
اینترنت جهانی اشیاء در بازار تأسیسات، شکل مهم CAGR (نرخ رشد سالانه ترکیبی) را در سال 2018 نشان می‌دهد و انتظار می‌رود رشد بیشتری را در سال‌های بین سال‌های 2019 تا 2024 گزارش کند. تقویت رشد بازار با در نظر گرفتن مواردی چون فراوانی مواد خام، آگاهی از محصول، رشد سریع اینترنت اشیاء در ضرورت سودآوری، تثبیت مالی و محیط صنعتی مطلوب اتفاق می‌افتد. این مسئله، در ساخت سیستم اقتصاد بین‌المللی قابلیت ویژه‌ای دارد.
این گزارش از ابتدا حول محور رقبای غالب در بازار می‌چرخد که از جمله مهم‌ترین عواملی به شمار می‌روند که باید هنگام بررسی اینترنت اشیاء در بازار تأسیسات مورد مطالعه قرار گیرد. این گزارش، تمام رقبا را دربرمی‌گیرد و به منابع مواد خام، موقعیت قرارگیری گیاهان، ظرفیت‌های تولیدی، فرآیند‌های تولید، حجم تولید، تصویب فنی، تجهیزات، ساختاز سازمانی، تحلیل‌های زنجیره ارزشی، ساختاری قیمت‌گذاری و حضور جهانی تأکید می‌کند.
موقعیت مالی هر رقیب به گونه‌ای در این گزارش بیان شده که عباراتی چون مدل درآمدی، سودآوری، سرمایه‌گذاری، جریان نقدی، میزان فروش‌ها، ارزش محصول، حاشیه تأسیسات، نتیجه درآمد و نرخ رشد را شامل می‌شود. علاوه بر این، برنامه‌ریزی استراتژیک توسط رقبا در این گزارش به شکلی مورد تحلیل قرار گرفته که شامل مشارکت، فعالیت‌های تبلیغاتی، توسعه برند و اینترنت اشیاء در محصول سودآور است.
چشم‌انداز رقابتی این گزارش درباره اینترنت اشیاء در بازار تأسیسات، ضعف‌ها و قوت‌ها، ارزش‌های اصلی، مأموریت‌ها و اهداف شرکت‌کنندگان در این رقابت را نشان می‌دهد و همچنین درباره ارتباط میان اینترنت جهانی اشیاء در بازار تأسیسات به بحث می‌پردازد. علاوه بر این، تحلیل‌های رقابتی، دستیابی شرکت‌کنندگان را به امتیاز‌ خود آسان کرده و تجارت آنها را به سمت سودآوری حداکثری سوق می‌دهد.
گزارش اینترنت اشیاء بر تحلیل تقسیم‌بندی بازار تأکید دارد که ارزیابی دقیق و عمیقی براساس هر بخش شامل انواع تسهیلات، کابردها، مناطق و فناوری‌ها ارائه می‌دهد. مطالعات صورت گرفته، به گردانندگان بازار در انتخاب بخش‌های سودآور در قسمت‌های تجاری و به ایجاد فرصت‌های پیش‌رو، چالش‌ها و تهدیدها در بازار کمک می‌کند.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.