clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
library_books
عصر بازی
event
1398/10/18
edit
کد خبر : 16,937

کامپیوتر گیمینگ MSI Aegis Ti5 با ظاهری عجیب رونمایی شد

rate_review
189 کلمه - زمان مطالعه: 1 دقیقه و 2 ثانیه
شرکت MSI در کنار دیگر بزرگان دنیای فناوری در نمایشگاه CES 2020، از محصول جدید خود به نام Aegis Ti5 پرده برداشت که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سَر یک ربات دارد. رباتی که نمونه آن را در AI Mother در فیلم I Am Mother دارد.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی، اما جذابیت‌های این محصول، تنها به ظاهر آن محدود نمی‌شود و در دل این پوسته رباتیک، سخت‌افزاری پیشرفته‌ای تعبیه شده است. به گفته MSI، کامپیوتر Aegis Ti5 به عنوان اولین پی‌سی مجهز به فناوری 5G معرفی شده و از قابلیت Gaming Dial یک نمایشگر کوچک برای چک و کنترل وضعیت سیستم است، بهره می‌برد.

این سیستم گیمینگ به گونه‌ای طراحی شده که وقتی روی زمین قرار می‌گیرد، جریان هوا به خوبی در میان قطعات آن عبور می‌کند. همچنین در کیس این دستگاه از فناوری خنک‌کننده Silent Storm 4 استفاده شده که می‌تواند دمای پردازنده، کارت گرافیک، پاور و دیگر قطعات را تا حد زیادی کاهش دهد.

و اما در خصوص مشخصات این محصول نیز باید گفت که Aegis Ti5 در چند پیکربندی قابل خرید است اما هنوز مشخصات دقیقی از آن اعلام نشده اما گفته می‌شود که مشخصاتی همچون پردازنده Core i9 اینتل، تراشه گرافیکی GeForce RTX 2080Ti و رم قابل ارتقا تا 128 گیگابایتی را در خود جای خواهد داد.

هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه Aegis Ti5 منتشر نشده، اما گفته می‌شود که این پی‌سی با قیمت تقریبی 4 هزار دلار و در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.



منبع: ای تی ایران

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.