clear
جدیدترین اخبار
ما را در تلگرام دنبال کنید
near_me
library_books
عصر خبر
event
1398/08/13
edit
کد خبر : 14,987

گردهمایی فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی

rate_review
179 کلمه - زمان مطالعه: 0 دقیقه و 59 ثانیه
گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌ آپ‌های حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

descriptionتوضیحات بیشتر

عصر آی.سی.تی،  گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌ آپ‌های حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی توسط صندوق نوآوری و با همکاری وزارت علوم تحقیقات و فناوری، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، واحد قزوین دانشگاه آزاد اسلامی، انجمن رباتیک ایران و مرکز نوآوران و همکاری‌های علمی شهید فهمیده برگزار خواهد شد.

گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها در حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی، از 26 تا 28 آبان ماه، در حوزه‌های ربات‌های صنعتی، ربات‌های بازرس، ربات‌های امدادگر، ربات‌های پزشکی و ربات‌های آموزشی و سرگرمی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

در این گردهمایی علاوه بر معرفی خدمات و حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی، نشست‌های B2B، پانل‌های تخصصی و نمایشگاه نیازمندی‌های فناورانه صنایع و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه رباتیک برپا خواهد شد. همچنین نیازمندی‌های فناورانه صنایع کشور در حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی و توانمندی‌های فناورانه شرکت های دانش بنیان در حوزه رباتیک معرفی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این گردهمایی می‌توانند از طریق لینک evnd.co/BPeLx برای حضور در این گردهمایی ثبت‌نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88398563-88398543 (بومرنگ) تماس بگیرند.




نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
خبرنامه
با پیوستن به شبکه خبری عصر آی سی تی از آخرین اخبار روز فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه شوید.